Laser 12W high intensity

Biostimulačné a liečebné účinky laserovej terapie sú známe už od roku 1960. Výraz "biostimulačný" znamená schopnosť "bio-stimulovať" - rast tkaniva a oprava na bunkovej úrovni. Laserové svetlo možno vďaka jeho monochromatickému a súvislému charakteru presne nastaviť a definovať tak vopred jeho správanie. Vlnové dĺžky 810/980nm a 1064nm sú špecifické vysokým výkonom, ktorým pôsobí na biologické chromofóry. To umožňuje maximálny terapeutický účinok bez ožarovania okolitej oblasti. Maximálny výkon 12W umožňuje výnimočne hlboký prienik laserového svetla. Optimálny pomer absorpcie a prienikovej hĺbky zaručuje účinnú stimuláciu tkanív a receptorov bolesti až do hĺbky 12 cm. Terapia vysokovýkonným laserom predstavuje veľmi jednoduchú a efektívnu liečbu bez vedľajších účinkov, ktorá môže byť zacielená na ľubovoľné bolestivé miesto tela.

objednať termín   cenník   viac info

Hlavné výhody BTL vysokovýkonného laseru

• Hlboký prienik do tkaniva s výkonom až 12W v trvalom režime
  • Max. výkon až 50-krát vyšší než u terapie studeným laserom
  • Optimálny terapeutický účinok pomocou vlnových dĺžok 810/980nm či 1064nm
  • Pulzný mód pre okamžitú elimináciu bolesti
  • Účinná a výkonná terapia pre širokú škálu klinických indikácií
Vysokovýkonný laser s vlnovou dĺžkou 1000 nm predstavuje súvislé, monochromatické laserové svetlo, ktoré s vysokou účinnosťou podporuje hojenie a regeneráciu väčšiny biologických tkanív.

Výstupný výkon je približne 30 až 50-krát vyšší ako u bežnej terapie studeným laserom, hĺbka prieniku je takmer neobmedzená. BTL terapia vysokovýkonným laserom tak umožňuje stimulovať a liečiť akékoľvek bolestivé miesto na tele.

Použitím lasera s vlnovými dĺžkami okolo hranice 1000 nm pôsobí fotomechanická vlna v podkožnom tkanive. Táto stimulácia zabraňuje bolestivým pocitom, čím pacientovi prináša okamžitú úľavu od bolesti.

Hlavné liečebné účinky

• biostimulácia
  • regenerácia
  • protiopuchový účinok
  • protizápalový účinok
  • vysoko účinný a dlhotrvajúci analgetický účinok
Vlnová dĺžka laserového svetla okolo hranice 1000 nm v extrémne krátkom pulznom režime dodáva BTL terapii využívajúcej technológiu vysokovýkonnového lasera úplne novú terapeutickú vlastnosť - schopnosť vytvárať mechanickú vlnu v biologickom tkanive. Vlnové dĺžky 1064nm a 980nm sú špeciálne navrhnuté tak, aby sa veľmi dobre vstrebávali v štruktúrach na tekutej báze. Potom, čo sa laserové svetlo dostane na pokožku, vytvára v ľudskom tkanive fotomechanickú vlnu o špecifickej vlnovej dĺžke. Mechanická stimulácia voľných nervových zakončení a ďalších receptorov bolesti v podkožnom tkanive blokuje priechod bolesti nervovým systémom a prináša tak okamžitú úľavu. Táto mechanická vlna navyše stimuluje lokálnu mikrocirkuláciu a podporuje lymfatickú drenáž danej patologickej oblasti. Kombináciou biostimulácie a fotomechanickej stimulácie BTL terapie vysokovýkonným laserom sa tak lieči tkanivo a zároveň je poskytovaná výkonná a nenávyková metóda kontroly bolesti.

Vysokovýkonný laser umožňuje liečbu širokého spektra indikáciou od akútnych svalových poranení až po hlboko uložené kĺbové degenerácie.

Hlavné indikácie

• Svalové a kĺbové poranenia
  • Svalové spazmy a spúšťacie body
  • Chronické úponové bolesti